Gmail + Arkusz + Formularz = Prosty system newsletterowy dla NGO

Od wielu lat eksperci zapowiadają – “e-mail odejdzie do lamusa”. A jak każdy z nas dobrze wie – e-mail ma się całkiem dobrze i cały czas pozostaje jedną ze skuteczniejszych form komunikacji, również z darczyńcami organizacji. 

Oczywiście można korzystać z zaawansowanych narzędzi i systemów do wysyłki jak GetResponse, Freshmail, Mailchimp, Mailpoet czy dowolny inny, ale… który wybrać? Każdy z nich ma swoje plusy, minusy oraz “barierę wejścia” – koszty i czas niezbędny, aby nauczyć się taki system prawidłowo obsługiwać. A później zdarza się, że o mankamentach wybranego już systemu dowiadujemy się dopiero podczas korzystania np. producent danego systemu nie ma umów z operatorami polskich serwisów pocztowych i wiadomości po prostu nie docierają do odbiorcy.

A gdyby tak można było w prosty sposób zrobić i wysłać newsletter z własnego konta Gmail albo Google Workspace dla Nonprofit? Bazę kontaktów trzymać w arkuszu, z którego korzystacie na co dzień, a formularz zapisu zrobić samemu w 5 minut? To możliwe i proste do zrobienia!

Zapraszamy na szkolenie online podczas którego zobaczysz jak przy pomocy:

  • formularzy Google,
  • arkuszy Google,
  • Gmaila (bezpłatnego albo Google Workspace),

skonfigurować i wysyłać newsletter do darczyńców Waszej organizacji.

Zobacz materiały ze spotkania

Skrypt newslettera Gmail

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).