Mężczyźni są z MediaExpert, kobiety z Answear? Przekuj zakupowe stereotypy płciowe w fundusze dla swojej organizacji

Dostosowanie komunikacji fundraisingowej do grupy potencjalnych darczyńców to klucz do sprawnego, skutecznego i, co najważniejsze, regularnego pozyskiwania darowizn. A żeby to zrobić, trzeba wiedzieć, kim są osoby, które decydują się na darowiznę.

W czasie spotkania poddamy krytycznej analizie obowiązujące stereotypy zakupowe i porównamy je z rzeczywistością, co pozwoli nam się zastanowić, jak wykorzystać je, by zmaksymalizować wpływy z darowizn przekazywanych podczas zakupów.

Podczas webinara dowiesz się:

  • kto kupuje więcej i czego – oraz jak wykorzystać tę wiedzę, projektując kampanię fundraisingową w mediach społecznościowych;
  • czy są tematy, które trafiają do wszystkich, bez względu na płeć;
  • jak mówić, żeby trafiać do osób, które statystycznie przekazują najwięcej darowizn.

Spotkanie odbywa się w ramach Akademii NGO FaniMani.

Zobacz prezentację ze spotkania

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).