Prosto = dobrze. Jak prowadzić komunikację w NGO?

Nasi darczyńcy są codziennie zalewani tysiącem komunikatów 📣 dlatego dzisiaj nie wystarczy prowadzić komunikację. Zwłaszcza teraz, gdy wystartowała i zbliża się wielkimi krokami kampania 1.5% trzeba to robić naprawdę dobrze. Dobrze czyli jak? 🤔

Zapraszamy na spotkanie z Olgą Fiedorowicz – doświadczoną fundraiserką, która obecnie odpowiada za marketing i fundraising SOS Wioski Dziecięce. Olga podzieli się z nami swoim wieloletnim doświadczeniem i pokaże ciekawe przykłady jak komunikować ✅… a jak tego nie robić 🛑.

Olga Fiedorowicz

Wolontariat sprawił, że pokochała świat organizacji pozarządowych. Od ponad 10 lat skutecznie łączy biznes z NGO pozyskując finanse na szlachetne cele m.in. w SOS Wioskach Dziecięcych i Fundacji DKMS i Fundacji Dziecięca Fantazja. Obecnie jako Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu planuje kampanie, nadzoruje komunikację z darczyńcami regularnymi i sporadycznymi oraz szuka nowych możliwości pozyskania funduszy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Pro bono doradza osobom prywatnym jak skutecznie zebrać środki na leczenie.

Prezentacja

Zapraszamy do oglądania 👇

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).