Tajniki Social Media z Moniką Czaplicką


Social media zdecydowanie da się polubić i wykorzystać w fundraisingu! Monika Czaplicka – ekspertka i właścicielka agencji social mediowej Wobuzz podzieliła się z Wami swoją wiedzą!

Social media to rozmowa – dowiedz się jak skutecznie komunikować się za pomocą mediów społecznościowych.

Monika Czaplicka odpowiada na nurtujące Was pytania odnośnie Facebooka i promowania organizacji pozarządowych tą drogą.

Monika Czaplicka – polska socjolożka, zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek: Uwiedź klienta, Zarządzanie kryzysem w social media oraz jedną ze współautorek II tomu Biblii e-biznesu. Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuzz. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i zagranicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie jest na AGH w Krakowie. Jest autorką raportów socjologicznych, m.in. o hejcie w sieci, Employer Brandingu i obsłudze klienta. Jej specjalnością są kryzysy (prowadzi fanpage Kryzysy w social media wybuchają w weekendy), hejt oraz inne negatywne zjawiska dotykające marek w social mediach. Mentorka startupów.

Prezentacja: https://www.mentimeter.com/s/d5d1d626ce4546cdffc359c572fefe8b/664fdc644678

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).