czyli jak radzić sobie w nowej rzeczywistości i przenieść wydarzenia do internetu
Wiemy, że nowe realia zaskoczyły niejedną organizację, ale podczas tego spotkania udowodnimy wam, że wirtualnej rzeczywistości nie trzeba się bać.
- Event marketing (marketing wydarzeń), jako jedno z narzędzi budowania relacji
- Poznacie dostępne na rynku narzędzia, które pomogą zorganizować wydarzenia formalne, jak i te mniej formalne – zarówno dla członków organizacji, jak i dla fanów.
- Dowiecie się, jak krok po kroku zabrać się do planowania eventu online.
- Zobaczycie inspirujące przykłady, które pomogą Wam zorganizować własne wydarzenia
Szkolenie poprowadziła Justyna Miłosz – specjalistka od eventów i PR. Duże doświadczenie zdobyła w trakcie pracy przy ogólnopolskim projekcie Świadoma Mama, czy podczas działań dla Stowarzyszenia Chociszewo Wspólna Przyszłość. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Nowy Marketing. Zdecydowanie zakochana w digital i event marketingu. Lubi wyzwania związane z organizacją wydarzeń, a sytuacje kryzysowe traktuje jak wyzwanie.