Wydarzenia w czasach pandemii

czyli jak radzić sobie w nowej rzeczywistości i przenieść wydarzenia do internetu

Wiemy, że nowe realia zaskoczyły niejedną organizację, ale podczas tego spotkania udowodnimy wam, że wirtualnej rzeczywistości nie trzeba się bać. 

  • Event marketing (marketing wydarzeń), jako jedno z narzędzi budowania relacji
  • Poznacie dostępne na rynku narzędzia, które pomogą zorganizować wydarzenia formalne, jak i te mniej formalne – zarówno dla członków organizacji, jak i dla fanów. 
  • Dowiecie się, jak krok po kroku zabrać się do planowania eventu online. 
  • Zobaczycie inspirujące przykłady, które pomogą Wam zorganizować własne wydarzenia

Szkolenie poprowadziła Justyna Miłosz – specjalistka od eventów i PR. Duże doświadczenie zdobyła w trakcie pracy przy ogólnopolskim projekcie Świadoma Mama, czy podczas działań dla Stowarzyszenia Chociszewo Wspólna Przyszłość. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Nowy Marketing.  Zdecydowanie zakochana w digital i event marketingu. Lubi wyzwania związane z organizacją wydarzeń, a sytuacje kryzysowe traktuje jak wyzwanie.

Otwórz prezentację w nowym oknie

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).

Zaloguj się, aby obejrzeć nagranie webinara, pobrać prezentację i materiały