Prowadzący

Maria Olszewska

Fundraiserka praktyk. Od 2011 r. szkoli z zakresu fundraisingu i crowdfundingu organizacje pozarządowe z Polski oraz innych krajów Europy w językach polskim, angielskim i włoskim. Prowadzi firmę doradczą MjjOhttps://www.facebook.com/MjjOsztukarelacji/, https://mjjo.pl/mjjo1/. Początkowo wiedzę z dziedziny fundraisingu zdobywała pozyskując partnerów biznesowych i granty dla jednej z największych instytucji kultury w Małopolsce. Jednocześnie była w grupie pierwszych osób z Polski, które uzyskały Europejski Certyfikat Fundraisera podczas kursu CFR1.

Karolina Pomarańska

Od 2012 roku dyrektor działu CRM w firmie Caltha. Ma za sobą już kilkadziesiąt wdrożeń CRM (civiCRM) w organizacjach społecznych. https://caltha.eu/, https://civicrm.org.pl/

Dawid Radomski

Moderator procesów kreatywnych, life&NGO coach. Rozwiązywanie problemów zawsze zaczyna od „dlaczego?” Wierzy, że empatii da się nauczyć i że ludzie za mało słuchają. Siebie nawzajem. Uwielbia odkrywać wpływ otoczenia na człowieka i człowieka na otoczenie. Pragnie obudzić się w świecie, w którym każdy zna swoje powołanie i potencjał i rozumie jak je wykorzystać do zmiany świata na lepsze! Prywatnie domowy barista, przewodnik po Kłodzku.

Justyna Miłosz

Specjalistka od eventów i PR. Duże doświadczenie zdobyła w trakcie pracy przy ogólnopolskim projekcie Świadoma Mama, czy podczas działań dla Stowarzyszenia Chociszewo Wspólna Przyszłość. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Nowy Marketing. Zdecydowanie zakochana w digital i event marketingu. Lubi wyzwania związane z organizacją wydarzeń, a sytuacje kryzysowe traktuje jak wyzwanie.

Ewelina Krawczyk

Copywriterka w poznańskiej firmie Duda Holding, zrzeszającej przedsiębiorstwa z różnorodnych branż. Ma za sobą blisko dekadę doświadczenia w pracy w marketingu oraz praktykę dydaktyczną w szkołach od podstawówki aż po uczelnię wyższą. Autorka dziesiątek tysięcy stron tekstów sprzedażowych i fachowych. W czasie wolnym miejska aktywistka i domowa ogrodniczka.

Justyna K. Ochędzan

Wiceprezeska WRZOS, Dyrektorka Zarządzająca Wielkopolskiej Rady Koordynacyjnej Związku Organizacji Socjalnych, doradczyni, animatorka.

Jacek Ryszka

Wieloletni praktyk sprzedaży, marketingu oraz zarządzania. Prowadzi międzynarodowe projekty, które docierają do ponad 100 państw na świecie. Laureat prestiżowego konkursu „50 kreatywnych ludzi w biznesie” 2020 magazynu Brief. Obecnie prowadzi serwis www.stagebay.com działający w branży muzycznej.

Wojciech Haremza

Head of SEO w Grupa iCEA. Jak mówi o sobie – z branżą SEO związany od blisko 11 lat. Karierę zaczynał od małych lokalnych stron usługowych, a od blisko 6 lat pracuje nad maksymalizacją przychodów z ruchu organicznego w e-commerce. Lubi dzielić się wiedzą i własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania wyszukiwarek internetowych.

Monika Czaplicka

Polska socjolożka, zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek: Uwiedź klienta, Zarządzanie kryzysem w social media oraz jedną ze współautorek II tomu Biblii e-biznesu. Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuzz. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i zagranicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie jest na AGH w Krakowie.

Marek Zywert

Współzałożyciel serwisu FaniMani.pl. Od 2014 roku w Fundacji FaniMani rozwija narzędzia fundraisingowe dla organizacji społecznych. Łączy wiedzę i doświadczenie z branży IT, sprzedaży i marketingu. Pasjonat ustawicznego rozwoju, pięknego minimalizmu w projektowaniu i aktywny gracz w squasha. Szczęśliwy mąż oraz ojciec.

Marta Siatkowska

Specjalista ds. finansów Fundacji FaniMani, Certyfikowany Samodzielny Księgowy.

Michał Serwiński

Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca. Od 13 lat zawodowo związany z trzecim sektorem. Doświadczenia zdobywał m.in. w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Współtwórca i członek zarządu Stowarzyszenia Wzmacniacz. Redaktor prowadzący Bloga Sektor 3.0. Doradza organizacjom społecznym w zakresie fundraisingu, komunikacji, marketingu i wykorzystania nowych technologii.

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).

Wpisz adres email administratora organizacji na FaniMani.pl albo adres podany podczas rejestracji do Akademii FaniMani