Prowadzący

Maria Olszewska

Fundraiserka praktyk. Od 2011 r. szkoli z zakresu fundraisingu i crowdfundingu organizacje pozarządowe z Polski oraz innych krajów Europy w językach polskim, angielskim i włoskim. Prowadzi firmę doradczą MjjOhttps://www.facebook.com/MjjOsztukarelacji/, https://mjjo.pl/mjjo1/. Początkowo wiedzę z dziedziny fundraisingu zdobywała pozyskując partnerów biznesowych i granty dla jednej z największych instytucji kultury w Małopolsce. Jednocześnie była w grupie pierwszych osób z Polski, które uzyskały Europejski Certyfikat Fundraisera podczas kursu CFR1.

Karolina Pomarańska

Od 2012 roku dyrektor działu CRM w firmie Caltha. Ma za sobą już kilkadziesiąt wdrożeń CRM (civiCRM) w organizacjach społecznych. https://caltha.eu/, https://civicrm.org.pl/

Dawid Radomski

Moderator procesów kreatywnych, life&NGO coach. Rozwiązywanie problemów zawsze zaczyna od „dlaczego?” Wierzy, że empatii da się nauczyć i że ludzie za mało słuchają. Siebie nawzajem. Uwielbia odkrywać wpływ otoczenia na człowieka i człowieka na otoczenie. Pragnie obudzić się w świecie, w którym każdy zna swoje powołanie i potencjał i rozumie jak je wykorzystać do zmiany świata na lepsze! Prywatnie domowy barista, przewodnik po Kłodzku.

Justyna Miłosz

Szkolenie poprowadzi Justyna Miłosz – specjalistka od eventów i PR. Duże doświadczenie zdobyła w trakcie pracy przy ogólnopolskim projekcie Świadoma Mama, czy podczas działań dla Stowarzyszenia Chociszewo Wspólna Przyszłość. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Nowy Marketing. Zdecydowanie zakochana w digital i event marketingu. Lubi wyzwania związane z organizacją wydarzeń, a sytuacje kryzysowe traktuje jak wyzwanie.

Jacek Ryszka

Jacek Ryszka – wieloletni praktyk sprzedaży, marketingu oraz zarządzania. Prowadzi międzynarodowe projekty, które docierają do ponad 100 państw na świecie. Laureat prestiżowego konkursu „50 kreatywnych ludzi w biznesie” 2020 magazynu Brief. Obecnie prowadzi serwis www.stagebay.com działający w branży muzycznej.

Wojciech Haremza

Wojciech Haremza, Head of SEO w Grupa iCEA. Jak mówi o sobie – z branżą SEO związany od blisko 11 lat. Karierę zaczynał od małych lokalnych stron usługowych, a od blisko 6 lat pracuje nad maksymalizacją przychodów z ruchu organicznego w e-commerce. Lubi dzielić się wiedzą i własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania wyszukiwarek internetowych.

Monika Czaplicka

Polska socjolożka, zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek: Uwiedź klienta, Zarządzanie kryzysem w social media oraz jedną ze współautorek II tomu Biblii e-biznesu. Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuzz. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i zagranicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie jest na AGH w Krakowie.

Marek Zywert

Marek Zywert, współzałożyciel serwisu FaniMani.pl. Od 2014 roku w Fundacji FaniMani rozwija narzędzia fundraisingowe dla organizacji społecznych. Łączy wiedzę i doświadczenie z branży IT, sprzedaży i marketingu. Pasjonat ustawicznego rozwoju, pięknego minimalizmu w projektowaniu i aktywny gracz w squasha. Szczęśliwy mąż oraz ojciec.

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).

Zaloguj się, aby obejrzeć nagranie webinara, pobrać prezentację i materiały