Prowadzący

Mateusz Mostowski

Jestem społecznikiem od 13 lat. Współpracuję z Fundacją Mam Marzenie, gdzie poznałem tajniki wolontariatu. Jestem pozytywnie nastawionym do życia człowiekiem, który realizuje swoje własne marzenia: na przykład udało mi się dwukrotnie odwiedzić USA! To właśnie dzięki marzeniom trafiłem na Fundację FaniMani, gdzie występuję w roli osoby pomagającej organizacjom w zbieraniu funduszy na realizację celów statutowych czy prowadzenie nowych projektów. Z wykształcenia jestem nauczycielem, który może pracować w przedszkolu oraz klasach I-III szkoły podstawowej. Mam supermoce: znam wierszyki oraz zabawy paluszkowe, które działają na całą grupę czy klasę! Po godzinach skaczę salta, rundaki i fliki, czyli działam z akrobacją sportową.

Maria "Maya" Olszewska

Doradczyni fundraisingu (pracuje pod marką MjjO). Od 2011 r. szkoli z zakresu fundraisingu, nawiązywania relacji biznesowych, wystąpień publicznych organizacje pozarządowe z Polski oraz innych krajów Europy w językach polskim, angielskim i włoskim. Autorka wydanego przez NGO.PL e-booka „Narzędzia fundraisingu w Polsce” (2020).
Wraz z Zespołem specjalistów zajmuje się fundraisingowym rebrandingiem. W komunikacji misji poszczególnych organizacji zawsze odnosi się do wartości istotnych dla ludzi, którzy je budują.
Od 2019 r. prowadzi autorskie spotkania FB Live pt. Fundraisingowy ekspres kawowy, podczas których dzieli się doświadczeniem i wiedzą z dziedziny fundraisingu.

Ola Knotz
Ola Knotz

Koordynatorka ds. Fundraisingu w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Wieloletnia aktywistka, która swoją miłość do zwierząt realizuje w ramach pełnoetatowej pracy w ruchu prozwierzęcym.

Paulina Mucha

Współzałożycielka Webup! – Efektywnie zarządza rocznym budżetem klientów w wysokości ponad $11 000 0000 USD

Justyna K. Ochędzan

Wiceprezeska WRZOS, Dyrektorka Zarządzająca Wielkopolskiej Rady Koordynacyjnej Związku Organizacji Socjalnych, doradczyni, animatorka.

Karolina Pomarańska

Od 2012 roku dyrektor działu CRM w firmie Caltha. Ma za sobą już kilkadziesiąt wdrożeń CRM (civiCRM) w organizacjach społecznych. https://caltha.eu/, https://civicrm.org.pl/

Dawid Radomski

Moderator procesów kreatywnych, life&NGO coach. Rozwiązywanie problemów zawsze zaczyna od „dlaczego?” Wierzy, że empatii da się nauczyć i że ludzie za mało słuchają. Siebie nawzajem. Uwielbia odkrywać wpływ otoczenia na człowieka i człowieka na otoczenie. Pragnie obudzić się w świecie, w którym każdy zna swoje powołanie i potencjał i rozumie jak je wykorzystać do zmiany świata na lepsze! Prywatnie domowy barista, przewodnik po Kłodzku.

Justyna Miłosz

Specjalistka od eventów i PR. Duże doświadczenie zdobyła w trakcie pracy przy ogólnopolskim projekcie Świadoma Mama, czy podczas działań dla Stowarzyszenia Chociszewo Wspólna Przyszłość. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Nowy Marketing. Zdecydowanie zakochana w digital i event marketingu. Lubi wyzwania związane z organizacją wydarzeń, a sytuacje kryzysowe traktuje jak wyzwanie.

Ewelina Krawczyk

Copywriterka w poznańskiej firmie Duda Holding, zrzeszającej przedsiębiorstwa z różnorodnych branż. Ma za sobą blisko dekadę doświadczenia w pracy w marketingu oraz praktykę dydaktyczną w szkołach od podstawówki aż po uczelnię wyższą. Autorka dziesiątek tysięcy stron tekstów sprzedażowych i fachowych. W czasie wolnym miejska aktywistka i domowa ogrodniczka.

Marta Siatkowska
Marta Siatkowska, manager ds finansów i administracji, w Fundacji FaniMani od 2014 roku gdzie zajmuje się m.in finansami, administracją, pisaniem wniosków o dotacje oraz rozliczeniami związanymi z posiadaniem statusu OPP. Mama dwójki dzieci, aktywny gracz w badmintona. Kolekcjonerka pięknych widoków i miłych wrażeń.
Natalia Kliś

Wiceprezes Zarządu Fundacji „Serca dla Maluszka”, którą cechuje ogromna empatia i ciepłe podejście do każdej napotkanej osoby. W pracy wyróżnia się dbałością o szczegóły, sumiennością i pomysłowością. Stara się zadbać o to, co innym umyka. Absolwentka studiów pedagogicznych, która kontynuuje swoją naukę na studiach magisterskich, by stać się pełnoprawnym pedagogiem.

Prywatnie – czas wolny uwielbia spędzać z bliskimi i najlepszym czworonożnym przyjacielem – Amorem. Przejażdżki rowerowe i górskie wędrówki to coś, co sprawia jej przyjemność, nie wyklucza to jednak jej sympatii do mniej aktywnego spędzenia wolnego czasu przy dobrym filmie czy książce.

Natalia Kata-Gawlik
Związana ze Stowarzyszeniem Mierz Wysoko od 2015 r., obecnie w zarządzie. Posiada doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów zarówno III sektorze jak i w biznesie. Certyfikowana absolwentka kursów: zarządzanie projektami Prince 2, Agile BA i Agile PM. Natalia jest również Coachem w Biznesie. Ukończyła studia podyplomowe pn. Kompetencje Psychologiczne i negocjacyjne w firmie. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, doradztwa, procesów coachingowych.
Kacper Nowicki
Rok urodzenia 2002, absolwent Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji na kierunku Administracji Europejskiej. Fundator i Prezes Zarządu Fundacji Varia Posnania, prowadzący Glantza – Podcastu o Poznaniu. Członek Komitetu Monitorującego Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, twórca Grafiku na 5 lat dla Poznańskiej Edukacji 2024-2029.
Magdalena Dworska

„Macie budować lepszy świat, a nie tylko o nim marzyć…” św. Jan Paweł II

Inicjatorka i współzałożycielka Fundacji Skarbowości im. Jana Pawła II, która działa nieprzerwanie od 2000 r. jako organizacja fundraisingowa integrując ludzi dobrej woli wokół szlachetnych celów poprzez dostarczanie Darczyńcom satysfakcji z pomagania.

Certyfikowany, zawodowy fundraiser /PSF, EFA/, aktualnie dyr ds. fundraisingu i PR Fundacji Skarbowości im. Jana Pawła II, logopeda, terapeuta /m.in. dysleksja, arteterapia/.

Od ponad 24 lat tworzy i koordynuje projekty fundraisingowe FSJP2, także o zasięgu międzynarodowym i we współpracy z innymi organizacjami.

Pomaga biznesowi odpowiedzialnemu społecznie tworzyć profesjonalny CSR samodzielnie lub we współpracy partnerskiej z FSJP2. Prowadzi szkolenia z zakresu fundraisingu w oparciu o wieloletnie doświadczenia FSJP2 m.in. dla klubów sportowych, placówek edukacyjnych i samorządowych.

Pasjonatka optymalizacji, profesjonalizacji i systemowych rozwiązań IT oszczędzających czas i zasoby ludzkie oraz przynoszących organizacji wymierne środki finansowe na działanie i rozwój.

Współtwórca autorskiej, nowoczesnej, uniwersalnej i łatwej we wdrożeniu i obsłudze APLIKACJI CRM-NGO, z której może korzystać każda organizacja pragnąca rozwijać się dynamicznie, transparentnie, profesjonalnie i niezależnie – aplikacja umożliwiająca organizacjom m.in. tworzenie automatycznych portali zbiórek niezależnych od innych podmiotów oraz zarządzanie organizacją na wielu poziomach.

Laureatka nagrody Marszałka woj. kuj.-pom: „Stalowy Anioł” w „uznaniu zasług w rozwiązywaniu problemów społecznych oraz propagowaniu innowacyjnych form pracy w dziedzinie integracji i pomocy społecznej”.

Marek Zywert

Współzałożyciel serwisu FaniMani.pl. Od 2014 roku w Fundacji FaniMani rozwija narzędzia fundraisingowe dla organizacji społecznych. Łączy wiedzę i doświadczenie z branży IT, sprzedaży i marketingu. Pasjonat ustawicznego rozwoju, pięknego minimalizmu w projektowaniu i aktywny gracz w squasha. Szczęśliwy mąż oraz ojciec.

Szczepan Kasiński
Szczepan Kasiński
Trener fundraisingu i certyfikowany fundraiser z wieloletnim doświadczeniem. Od 2018 roku prezes agencji fundraisingowej Armiger. Jest wykładowcą, autorem książek o fundraisingu, prowadzi konsultacje akcji zbiórkowych oraz kampanii społecznych. Jego specjalnością jest budowanie – zarówno strategii fundraisingowych, jak i wieloletnich strategii rozwoju całej organizacji. Wykorzystując nieskończone pomysły dzieli się wiedzą o tym, jak skutecznie opowiadać historie, które otwierają serca i portfele Darczyńców. Ma naturalny talent do rozwijania i wspierania innych, dlatego z radością poprowadzi Ciebie lub Twoją organizację w procesie zmiany podczas doradztwa lub mentoringu.
Olga Fiedorowicz
Olga Fiedorowicz

Wolontariat sprawił, że pokochała świat organizacji pozarządowych. Od ponad 10 lat skutecznie łączy biznes z  NGO pozyskując finanse na szlachetne cele m.in. w SOS Wioskach Dziecięcych i Fundacji DKMS i Fundacji Dziecięca Fantazja. Obecnie jako Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu planuje kampanie, nadzoruje komunikację z darczyńcami regularnymi i sporadycznymi oraz szuka nowych możliwości pozyskania funduszy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Pro bono doradza osobom prywatnym jak skutecznie zebrać środki na leczenie.

Michał Serwiński

Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca. Od 13 lat zawodowo związany z trzecim sektorem. Doświadczenia zdobywał m.in. w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Współtwórca i członek zarządu Stowarzyszenia Wzmacniacz. Redaktor prowadzący Bloga Sektor 3.0. Doradza organizacjom społecznym w zakresie fundraisingu, komunikacji, marketingu i wykorzystania nowych technologii.

Paweł Dawidziak

Założyciel Stowarzyszenia I Love Ziemek oraz Centrum Pozytywnej Energii -pierwszego w Polsce miejsca dla Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych, miejsce gdzie rodzice są aktywizowani do działań, odnajdują swoją nową drogę, z korzyścią nie tylko dla siebie ale i dla całej rodziny zmagającej się z niepełnosprawnością najbliższej osoby.
Pomogliśmy już ponad 200 rodzinom z całej Polski.
Prywatnie Tata 10-cio letniego Ziemka będącego pod opieką hospicjum domowego, biegacz amator.
Z Ziemkiem w duecie pokonaliśmy już oficjalnie 10 półmaratonów, zawodów crossowych, jeździmy wspólnie na rowerze, a zimą Ziemek zjeżdża na nartach. Aktywność zawsze na pierwszym miejscu

Anna-Maria Sobczak

Prawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski&Wspólnicy, członek Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy przy Uniwersytecie Śląskim (Law in Styl), członek Stowarzyszenie We&Waste, wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci.

Wojciech Haremza

Head of SEO w Grupa iCEA. Jak mówi o sobie – z branżą SEO związany od blisko 11 lat. Karierę zaczynał od małych lokalnych stron usługowych, a od blisko 6 lat pracuje nad maksymalizacją przychodów z ruchu organicznego w e-commerce. Lubi dzielić się wiedzą i własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania wyszukiwarek internetowych.

Monika Czaplicka

Polska socjolożka, zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek: Uwiedź klienta, Zarządzanie kryzysem w social media oraz jedną ze współautorek II tomu Biblii e-biznesu. Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuzz. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i zagranicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie jest na AGH w Krakowie.

Agnieszka Dąbrowska
Prezes i założycielka Fundacji Mętlik w Głowie, od lat wspiera kobiety i walczy ze stygmatyzacją i bagatelizowaniem problemów emocjonalnych. Stawia na projekty edukacyjne i kampanie społeczne dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Kieruje się zasadą, że w życiu najważniejsi są ludzie i relacje, które z nimi tworzymy. Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu i Public Relations, w tym od 15 lat prowadzi własną agencję mediową. Swoją wiedzę zdobyła głównie w praktyce, która też pozwoliła jej ukształtować zdolności komunikacyjne. Laureatka wielu plebiscytów i wyróżnień biznesowych, ale najbliższa jej sercu jest statuetka Businesswoman Awards. Uważa, że podstawą sukcesu jest wiara w realizowany projekt połączona z konsekwentnym realizowaniem wytyczonych celów. Prywatnie uwielbia podróżowanie połączone z odkrywaniem ciekawych smaków i różnorodności lokalnych kuchni. Miłośniczka zdrowego jedzenia i fotografii kulinarnej.
Magdalena Szeniawska
Socjolożka, socjoterapeutka i tutorka. Absolwentka Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawski. Współzałożycielka, i wieloletnia prezeska Mierz Wysoko, obecnie członkini organizacji. Związana z sektorem NGO od 15 lat – pracowała i współpracowała z wieloma organizacjami warszawskimi oraz ogólnopolskimi. Magda ma doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (ponad 100 godz.) oraz procesów coachingowych i mentorignowych. Absolwentka kursów tutoringu, trenerskich i socjoterapeutycznych oraz studiów podyplomowych z pomocy psychologicznej i socjoterapii.
Łukasz Nadolny

Łukasz Nadolny to nie tylko zwykły człowiek z imieniem i nazwiskiem, to także kombinacja pasji i zaangażowania. Jako przedsiębiorca, grafik, programista i ekspert od IT, jego działania są niczym cyfrowa magia, która przemienia wyzwania w możliwości. Ale to nie koniec jego magicznych umiejętności – jako hobbystyczny pilot, Łukasz sprawia, że niebo staje się jego płótnem, na którym maluje swoje marzenia o wolności i perspektywach.

Jego twórcze umysły – zespołowo wciąż pracują nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które nie tylko usprawniają procesy biznesowe, ale również zbliżają nas do przyszłości, w której technologia działa jak precyzyjna maszyna, wspomagając ludzi w ich codziennych zadaniach. Dla Łukasza, tworzenie to nie tylko praca – to pasja, która daje mu możliwość niesienia pomocy innym poprzez projektowanie narzędzi i rozwiązań, które zmieniają świat na lepsze.

Sławomir Dworski

„Idee i nauczanie św. Jana Paweł II zdefiniowały całe moje życie…” Prezes FSJP2

Założyciel, fundator i Prezes Fundacji Skarbowości im. Jana Pawła II, która działa nieprzerwanie od 2000 r. jako organizacja fundraisingowa budująca „żywe pomniki” ku czci i pamięci św. Jana Pawła II – integrując ludzi dobrej woli wokół szlachetnych celów poprzez dostarczanie Darczyńcom satysfakcji z pomagania.

Certyfikowany, zawodowy fundraiser /PSF, EFA/, informatyk, pasjonat sportu i historii.

Ideę przewodnią swojej misji streszcza w jednym zdaniu: „Pomaganie to przywilej, a jeśli Ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze Coś warci…”

Od ponad 24 lat współtworzy i zarządza projektami fundraisingowymi Fundacji, także o zasięgu międzynarodowym i we współpracy z innymi organizacjami.

Pasjonat optymalizacji, profesjonalizacji i systemowych rozwiązań IT oszczędzających czas i zasoby ludzkie oraz przynoszących organizacji wymierne środki finansowe na działanie i rozwój.

Współtwórca autorskiej, nowoczesnej, uniwersalnej i łatwej we wdrożeniu i obsłudze APLIKACJI CRM-NGO, z której może korzystać każda organizacja pragnąca rozwijać się dynamicznie, transparentnie, profesjonalnie i niezależnie – aplikacja umożliwiająca organizacjom m.in. tworzenie automatycznych portali zbiórek niezależnych od innych podmiotów oraz zarządzanie organizacją na wielu poziomach.

Nagrodzony Medalem Św. Mateusza, wyróżnieniem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego w dziedzinie: Budowa Społeczeństwa Obywatelskiego, Srebrny Krzyż Zasługi nadany przez Prezydenta RP za zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy i wsparcia, Srebrna Odznaka Honorowa za Zasługi dla Skarbowości Rzeczypospolitej Polskiej.

Fundacja FaniMani powstała w 2014 roku z misją wspierania organizacji społecznych w pozyskiwaniu pieniędzy na to, co ważne. W 2015 roku wystartowaliśmy z fanimani.pl (darowizny od zakupów online), w 2016 dołączyło fanipay.pl (system płatności dla ngo) oraz system zbiórek online, rok temu – program faniseo (darowizny za linki na stronie organizacji) a na początku 2020 – faniweb (bezpłatne strony dla organizacji społecznych).